10/11/10

gerçekten "Ye Dua et Sev" kardeşim :)


“Ye Dua Et Sev” harbiden insana ilham veren bir film olmuş.Kitabını okumamıştm, işin uzmanından öğrendim ki (burada kendisi Ayazma olur) çevirisi berbatmış.Çok da meraklı değildim zaten okumaya orası ayrı mesele.Ama filmine bir daha gidelim desinler gerçekten giderim, hiç de şikayet etmem.Yemekler, mekanlar bu kadar mı güzel olur kardeşim.Gerçekten kutlamak lazım.


Filmden kareler - notlar; (spoiler yok, don't worry)
  • İtalyanca öğrenmek hiç bu kadar çekici gelmemişti.Bilmiyorum anlatabildim mi:)
  • Bir makarna bu kadar güzel gösterilebilir mi yahu.İzleyenler anlayacaktır neyden bahsettiğimi.Aynı lezzette olmayacağını bilsem de eve gidip 3-5 paket makarnayı haşlayıp doya doya yiyesim geldi yemin ederim.1 paket de değil 3-5 paket, artık siz anlayın asıl bir şeydi.
  • Bir nevi “Secret” kitabı gibi,ama bu hedeflerini gerçekleştirme üzerine değil de kendini belirleme, tanıma üzerine yoğunlaşmış.Ortak yanları; insanın uygulayası geliyor.:)Eve gidip sabah akşam meditasyon yapası gelmiyor desem yalan olur.Doğrudur bir zamanlar bunlarla kafayı bozduğum, yine bozasım geldi hayırlara vesile olsun.
  • Bali'deki o ev nasıl bir şey ya.Bildiğin cennet giibi.Bir ömür o evde geçer yemin ederim.Ben ki Carrie Bradshaw tabiriyle tam bir " city girl" olsam da gider yaşarım oralarda, hiç de sefaletmiş, teknoloji yoksunluğuymuş dinlemem.Yok yok yine de büyük konıuşmamak lazım belli olmaz.:)
  • James Franco'yu az beğenmedim zamanında bi itiraf.com da buıradan gelsin.
  • Javier Bardem'i de pek beğenmesek de Ayazma'nın tabiriyle "adamın gönlü güzel demek ki" diyerek kendisi hakkında pek de yorum yapmıyorum.Oyunculuğu güzeldi şimdi ona laf yok tabi.
  • Filmden akıllarda kalacak bir quotation varsa o da şudur muhtemelen. "Having a baby is like getting a tattoo on your face. You really need to be certain it's what you want before you commit."
  • Julia Roberts yine konuşturmuş,ona da lafım yok.
Ana fikir; everyone needs a break in order to find themselves, and truly understands what they want about their lives; diyerek mükemmel ingilizcemizi konuşturalım ve bu filmi herkese tavsiye edelim.

*resimdeki hayalci.net kıroluğunu açıklamak istemiyorum.resmi yükleyene kadar canım çıktı zaten artık kusura bakılmasın lütfen.

No comments: