10/7/10

Cüneyt Özdemir'e bildiğin aşığım.


Yılların vermiş olduğu birikim, emin adımlarla sabırla katedilen yollar ve sonuçta erişilen başarı.Uzun zamanlar yapılan araştırmalar, yazılan kitaplar, röportajlar...Öyle bir şey ki yıllar öncesinden hatırlarım 5N1K programlarını.Ne yalan söyliyeyim çok da takip etmezdim, yaş itibariyle siyasetmiş şuymuş buymuş sıkılırdım, dizilerle çok daha fazla haşır neşirdim zamanında :). Ama çok güzel bir şey olsa gerek başarıyı böyle tatmak; ciddiye alınıp bilgilerinle saygı görmek.Anlamayana, ilgilenmeyene lafım yok ama cesareti hayranlık uyandırıcı gerçekten.Ben ki siyasetmiş hala çok haz ettiğimi söyleyemem ama izletiyor adam kendisini yahu.Tebrik etmek bana düşer mi bilmem ama tebrik ederim kendisini :)
Geçen de twitter a yazmıştı ben de burdan söyliyeyim; Ben de Cüneytçiyim!:)
Yıllarca çalışmam gerekecek belki, uzun saatler araştırmalar yapmam gerekecek; ama bir gün onun gibi olabilmeyi hayal etmiyorum desem yalan söylemiş olurum.

No comments: