10/11/10

eric northman bite me yaa! :):) tam teenager lafı oldu bu:)

Bu aralar izlemek istediğim diğer diziler bir yana "True Blood" a kafayı takmış durumdayım.Şöyle iğrenç bir durum söz konusu oluyor bende.Bölümleri art arda izlemek istediğim ve kendime bir hafta beklemek gibi bir işkence yapmak istemememden kaynaklanan bir problem.Dizilerin sezonları bitsin ben öyle izliyeyim istiyorum.O zaman da bazı sivri zekalı arkadaşlarımın( alınmaca darılmaca yok) konuşmalarına kulaklarımı kapatmam gerekiyor.Gossip Girl, 90210, House M.D., Fringe, Dexter, Grey's Anatomy olsun yeni bölümler biriksin diye bekliyorum.Üst üste izlemek daha güzel geliyor bana, yoksa unutuyorum:) (oha! sayınca utandım resmen,o kadar çok dizi var ki akılda tutmak ne mümkün:))

Neyse konudan sapmayalım.True Blood izliyorum bu ara.İlk 2 sezonu izlemiştim ve ağzım açık kalmıştı bu kadar vahşet, kan ve sex i bir arada bu kadar açık bir şekilde izlemek normal olarak bir şok etkisi bırakmıştı bende.:)Baktım 3. sezon bitmiş ben yokken, dedim izleyeyim.Ben bıraktığımda o kadar tutulan bir sizi bile değildi walla ne ara bu kadar tutuldu orasına ayrı şaşırdım, neyse.Her dizide bir favorisi olur ya insanın, insana "oha" dedirtir hani.Bu dizidekini açıklıyorum; Eric Northman.Ben yeter ki bişi izliyeyim de beğeniyim, hemen etkilenirim.Bi ayrı havaya bürünürüm.yok efendim rüyama girer, modumu belirler falan; o derece yani.


(Bir arkadaşımla dizi muhabbeti yapıyorduk da onda da aynı şey varmış.Dexter izleyip izleyip kendini bağdaşlaştırıyormuş, milleti uzaktan falan izliyormuş; çok gülmüştük.Neyse yalnız olmadığımı bilmek güzel bişi tabi.Yanlış anlaşılmasın bende Dexter konusunda öyle bir durum yok ama maşallah diğer her dizide bir karakter bulup onu kendim yaparım kafamda.Düşünürüm düşünürüm falan, saçma sapan şeyler işte)

bir itiraf.com da buradan gelsin o zaman; dün rüyamda gördüğüm kişi Eric Northman oldu bu seferde.:) Bir de arada uyanıp rüya devam etsin diye kasarsın ya, dönüp dönüp uyumaya çalışırsın tekrar.Geri kalır mıyım hemen onu da yaptım tabi; ve sonuç başarı!Rüya valla kaldığı yerden devam etti..
Bu da böyle bir anı olarak kalsın:)

*Dizinin jenerik müziğini de söyliyeyim.Diziyi üst üste o kadar izleyince bir süre sonra insanın aklına takılıyor.Fena da değil hani. Jace Everett-Bad Things ;)

*Bir de rica edicem biri Sookie'nin dişlerini yaptırsın.

*başlığın teenager seviyesi de dillere destan, dikkatleri çekmiştir.gören de Justin Bieber falan dinliyorum sanıcak, o derece mal yani:)

No comments: