6/6/10

Go Grease Lightning! =)

Notların açıklanması, mezun olma telaşı derken gittiğim iki günlük İstanbul gezisinin tam da ihtiyacım olan şey olduğunu bilemezdim. Gittim, gördüm, eğlendim. İstanbul'un yollarını öğrenme çabası, bol yürüyüşlü ve zaman zaman zorlu bu yolculuğu anlatırken asıl amacımızın "Grease" müzikaline gitmek olduğunu belirtmek doğru olacaktır sanırsam.
Bizim için "Grease" her zaman vazgeçilmezler arasında olmuştur.Her zaman izlenebilecek, şarkılarına eşlik edilebilecek, bize güzel vakit geçirteceğinden emin olduğumuz bir film olmuştur.
Müzikal hakkında bir kaç yorum yapmadan önce biraz "Grease" hakkında araştırma yaptım.İlk kez 1972'de New York'ta sahnelenen "Grease" 1987'de sinemaya uyarlanmış.İşte burda en taş zamanlarını yaşıyan John Travolta işin içine giriyor.Olivia Newton-John ve John Travolta'nın filmin sonunda "you are the one that i want" şarkısını söyledikleri sahneleri hatırlamamak mümkün değil.
Müzikale gelirsek.1)Vince Fontaine'i canlandıran arkadaş Dany Zuko'dan daha çok ilgi çekti.İnanılmaz yakışıklıydı, maşallah diyorum.Seyircilerle ilgilendi, eğlendirdi baya.canım benim.2)şarkılar ve kıyafetler çok başarılıydı.Oyuncuların sesleri olsun arkadaki küçük orkestra olsun baya başarılıydı.ama anladım ki John Travolta'nın sesi de çok iyiymiş, şarkıları söylemesi zor yahu:)3)kuruçeşme'ye ilk defa giden biri olarak orayı da çok beğendiğimi söyleyebilirim.
Bizi eğlendiren bir başka şey de tam arkamızda oturan bayan grubunun seslerine çok güvenerek tüm şarkılara eşlik etmeye çalışmalarıydı.Hele bir tanesi vardı, kadın sanki kulağımıza söylüyordu şarkıyı.Sesi güzel olsa tamam dicem ama o da yok.Bi de arada olan biteni arkadaşlarına anlatması, onları bilgilendirmesi yok mu.canım yaa bizi her ne kadar sesinle güldürdüysen de baya bi küfür de yedin haberin olsun:)
Sonuç olarak güzeldi, eğlendik=)

No comments: