5/25/10

Aman da aman kimleri görüyorum

Yaz geldi gözümüz gönlümüz açıldı.Okul şenlikleri, konserler derken pek bi sosyal gördüm kendimi bu aralar.Daha da bir araştırayım dedim ne var ne yok piyasada.Sergiler, müzikaller, konserler derken kendimi baya uzun bir listeye bakarken buldum.Bu yaz kimler geliyormuş ve ben hangilerine gidemiyormuşum hadi hep beraber görelim:)
  • 31 Mayıs'ta Bob Dylan "müziğin yaşıyan efsanesi" geliyormuş.Adam da geliceği günü biliyor yani.:)
  • 3 Haziran'da Rihanna Kuruçeşme Arena'da olucak.(Gerek "Hard" olsun gerekse "Rude Boy" olsun şarkılarını bi çok kez ithaf ettiğim Rihannacığım her ne kadar görülmeye değer olsan da 300 küsür kağıt veremicem senin için kusura bakma canım.)
  • 13 Haziran Eric Clapton ve Steeve Winwood
  • 19-20 Haziran'da Efes Pilsen One Love Festival 9 santralistanbul'da yer alıcakmış.Festivalde Groove Armada, The Ting Tings, The Whitest Boy Alive,Wild Beasts sahnede olucakmış.
  • 23 Haziran Gotan Project.Tango ve Latin müziği sevenlere.
  • 25-26-27 Haziran'da Sonisphere Festival varmış.Festivalde Rammstein, Megadeth, Slayer, Heaen&Hell,Volbeat gibi çoğunun adını ilk defa duyduğum gruplar yer alacakmış.Bunun yanında Metallica, Manga ve Hayko Cepkin'de sahne alacakmış.
  • 13 Temmuz'da Massive Attack Kuruçeşme Arena'da olcakmış.
  • 16 Temmuz Armin Van Buuren.gidilebilitesi yüksek:)
  • 17 Temmuz'da Faithless geliyormuş.Ayrıca 17 Temmuz'da Eros Ramazzotti de varmış.öyle bi adam vardı di mi yaa..evet konser yapmasının zamanı gelmiş sanırsam.unutulmuş çünkü:)
  • 22-23 Temmuz'da Cranberries çıkıcak sahneye.
  • Biletleri yüzyıllar öncesinden satışa sunulan U2 6 Eylül 2010'da sevenleriyle buluşcakmış.
  • 30 Eylül'de Ozzy Osbourne:)

1 comment:

Alphan Tüfekçi said...

bu yazın konser serisi beni Amerika'ya gitmekten soğuttu resmen, Bob Dylan, Eric Clapton, Groove Armada, Gotan Project hele hele Massive Attack ve Faithless beni benden aldı açıkçası... Rihanna da beni benden alıyor ama görüntüsüyle, bir kaç konser performansına tesadüfen denk geldim de, çıplak sesi çok başarısız, metal müzik konserleri de çok sağlam tabi ki sevene :)) Seni de uzun zamandır görmüyorduk buralarda iyi oldu tekrar hoşgeldin