5/25/10

Pers Prensi: Zamanın Kumları


Uzun zamandır sinemaya gidemediğim için o ortama hasret kalmışım resmen.Öyle ki "Truva" ve "300 Spartalı"dan sonra izlemek için hiç de sabırsızlanmadığım ;uzun saçlı, gereğinden fazla kaslı, ülkesi için ölümüne savaşan o adamlardan görmek istemememe rağmen "Pers Prensi: Zamanın Kumları" filmine koşa koşa gittim.

Öncelikle çok tavsiye edebileceğim bir film değil onu söylemeliyim.Güzel zaman geçirtiyor ama "izlemezsen çok şey kaybedersin" diyebileceğim bir film değil.Bir oyun varmış da onun filmiymiş bu falan da falan.Ben oyun falan bilmem, hiç acımam direk karşılaştırırım filmleri.

Kaldı ki nerde o Achilles'teki asalet , nerde o Leonidas'taki tutku sorarım size.Filmden "Truve" ve "300 Spartalı" daki gibi bir performans bekleyenler giderken bir daha düşünsün bence.

Filmle ilgili verilen bilgileri okuduğumda ayrı bir eğlendim.Şu cümleyi paylaşmak istiyorum.Direk alıntı yapıyorum yorumu da size bırakıyorum."Haylaz bir prens istemeden de olsa gizemli bir prensesle güç birliği yapar." :)Filme gidenler o "haylaz" prensi görmüşlerdir, mimikten eser yok resmen:)

Yine de bu yorumların tamamen bana ait olduğunu hatırlatmak gerek.Bu filmi uzun zamandır bekleyen, çok beğenen, hatta "ikincisi de çekilsin" falan diyen insanlar da var.Gidin görün kendiniz karar verin kardeşim.

No comments: