6/7/10

Rihanna @ Istanbul

Rihanna geldi hoşgeldi.3 Haziran'da Turkcell Kuruçeşme Arena'da verdiği konseri öğrendiğime göre 17 bin kişi izlemiş.1 buçuk saat sahnede kalan güzelimiz 20 şarkı söylemiş.Sahne performansının çok da iyi olmadığını duyduğum için ve biletlerin pahalı olmasından dolayı olaydan soğuduğum için gitmediğime üzülmüyorum.Çok pis bahane bulurum böyle işte.Yoksa hiç içimde kalmadı, gerçekten!!...:P

"Sizlerle tekrar görüşmek için sabırsızlanıyorum." demiş kadın, gelir yine diyip geçiştiriyorum olayı.Bir de şunu söyliyeyim, kıyafetini hiç beğenmedim gerçekten.Tamam bacağın var, hatta güzel bacakların var ama canım neden öyle dandik bir şey giydin ki.Sevmedim, bir dahaki sefere dikkat et rica ediyorum.Bir manşet okudum yerlere yattım gülmekten.Hemen paylaşıyorum."Rihanna ile bacağa doyduk.":)Ankara'ya dönüş yapacağımız gece Rihanna'nın sahnede olması ve bu yüzden trafiğin rezalet olması da ne kadar şanslı olduğumuzun başka bir kanıtı sanırsam.Şaşırılıcak birşey değil aslında ama alışkın olmayınca işte küçük çapta cinnetlere sebep olabiliyor, bunu anlamış olduk.

Rihanna'nın konserini en önlerden izleyen Ajda Pekkan Harbiye Açıkhava konserinde giydiği kıyafetlerle benden tam puan adlı walla, helal olsun.Kıyafetler her ne kadar Lady Gaga, Rihanna karşımı havası verse de kadın cesur, çarpıcı."Seksi göründüğüme bakmayın, aslında utangaç bir kızım." açıklaması biraz talihsiz olmuş onun dışında maşallah demekten başka bir şey diyemiyorum kendisine.

No comments: