6/29/10

Balıkesir

İki günlüğüne Balıkesir'e gitmek durumunda kaldım, orada bulunduğum zaman içinde de güzel bir gezinti yapma fırsatım oldu.Hayatların ne kadar farklı olduğunu bir daha anladım.Tabi Ankara'da doğup, şehir çocuğu olarak büyümenin de vermiş olduğu cahillikle gördüklerim şaşırttı beni.

Çok komikti hangi caddeyi yürürsen yürü, hangi ara sokaktan geçersen geç sonunda aynı caddeye çıkıyorsun.Öyle bir meydan ki nereye gitsen sonu oraya çıkıyor.Şehir çocuğu olarak uzun yolculuklara alışkınım ben, öyle hemen 10 dk da yürüyerek istediğim yere gitmek şaşırttı haklı olarak.Tabi sadece merkezde bulunduk çevresindeki ilçeleri falan gezmedik ama yine de küçük be.


İnsanlara gelince, gittiğimiz yerlerde nasıl belli ettiysek artık herkes "Kimi aradınız?","Nereye bakmıştınız?" sorularıyla yardımcı olmaya çalıştılar sağolsunlar.Ankara'da "Kimi aramıştınız?" sorusunu duymanın ya da birine yöneltmenin ne kadar saçma olacağını tahmin etmek pek de zor olmasa gerek.Bunlara cevap verdikten sonra sıradaki soru "Kimlerdensiniz?" oluyor.Onun da cevabını veriyorsun adam sana anlatmaya başlıyor. "3 kardeşti onlar, tanırım tanırım tabi" diye.Sonra nerede olursanız olun çay söyleniyor.Muhabbet uzuyor falan.En sonunda oradan ahbap oolarak ayrılıyorsun.İkramlar yapılmış,sohbet edilmiş, aile büyükleri hakkında yeni şeyler öğrenilmiş, herkes keyifli mutlu ayrılıyorsunuz.Sonuç olarak misafirperverlik her zamanki gibi tam puan almayı başardı, burdan teşekkürlerimizi iletelim yine de:P


Çok güzel resimler çektim onları da arada paylaşacağım, kimse merakta kalmasın:P

No comments: