6/7/10

MTV Movie Awards



Takvimimde işaretlediğim ama izlemeyi unuttuğum bir başka program olmayı başardı bu seneki MTV Movie Awards.Görüldüğü gibi Twilight Saga geçen seneki gibi ortamın içine etmiş.Henüz izleyemedik filmin kendisini ama bu kadar ödülden sonra (ki sadece ödüller yüzünden izleyeceğim bu filmi emin olun:P) izlenir bu film. Hangover' ı da izlemiştim baya güzeldi, izlemeyenlere tavsiye ederim.Yine bir kadın diğerini öpmüş bu arada olay çıksın diye.O kadar çok oldu ki bu olay artık normal geliyor orası ayrı.Madem bu kadar söyledim kim olduklarını da söyliyeyim.Sandra Bulllock gidiyor Scarlett Johansson'u öpüyor, insanlar alkışlıyor falan, saçma yani.Trophic Thunder'ın unutulmaz karakteri Les Grossman olarak Jennifer Lopez'le beraber i-na-nıl-maz bi performans gösteren Tom Cruise 'u da takdir etmek lazım.Buraya video yu koymayı başaramadım ama dans ettikleri ilk şarkı Ludacris-Get Back, buradan onu da söyliyeyim.Ben zamanında arayıp da bulamamıştım.

  • Best Movie--->Twilight Saga: New Moon
  • Best Comedic Performance--->Zach Galifianakis (The Hangover)
  • Global Superstar--->Robert Pattinson
  • Best Male Performance--->Robert Pattinson (Twilight Saga: New Moon)
  • Biggest Badass Star--->Rain
  • Best Villian Winner--->Tom Felton (Harry Potter and the Half-Blood Prince)
  • Best WTF Moment--->Ken Jeong (The Hangover)
  • MTV Generation Award Winner--->Sandra Bullock
  • Best Kiss--->Kristen Stewart & Robert Pattinson (Twilight Saga: New Moon)
  • Best Scared As-s**t Performance--->Amanda Seyfried (Jennifer's Body)
  • Best Break-Out Star--->Anna Kendrick (Twilight Saga: New Moon)
  • Best Female Performance --->Kristen Stewart (Twilight Saga: New Moon)
  • Best fight--->Béyonce Knowles & Ali Larter (Obsessed)


1 comment:

MMO said...

Yaa ben de izlemek istiyodum onuu! Belki haftasonu yakalarız. :)