7/30/10

Ölü Ruhlar Ormanı


Bazen içine düşeceğimiz olayların gerçekleşme olasılığı değil de bu olayları kimlerle yaşıyacağımız korkutuyor beni.Olaylardan, durumlardan değil de insanlardan korkuyorum ya da şöyle söylemek daha doğru olacaktır; direk tırsıyorum.Kesinlikle korktuğum bir insan varsa o da Jean-Christophe GRANGE'dır.İnsanın aklına nasıl böyle şeyler gelebiliyor hala anlamış değilim.Nasıl bir hayalgücü bu, nasıl bir kurgu bilemiyorum.Adamın kitaplarını yazarken yaptığı araştırmalar, bunları anlatım tarzı, olaylarla bağlantılı olarak verdiği kültürel ve tarihi bilgilerle konuyu desteklemesi beni benden alıyor ya.Ben ki çok kitap okumam, burda yalan söylemeye hiç gerek yok walla çok okumam, bu adama bayılıyorum.


"Taş Meclisi"( ki kendisinin filmi çekildi sonradan,Monica Belluci falan oynamıştı), "Siyah Kan","Şeytan Yemini","Kurtlar İmparatorluğu" gibi inanılmaz kitaplarından sonra son kitabı "Ölü Ruhlar Ormanı" nı çıkardı.Ayrıca "Ölü Ruhlar Ormanı" kitabından önce çıkan "Koloni" film oluyormuş, bir de diğer kitabı "Leyleklerin Uçuşu" da dizi oluyormuş hemen websitesinden öğrendim aktarayım.
Yaklaşık 15-20 dakika önce bitirdiğim "Ölü Ruhlar Ormanı" bana göre inanılmazdı.Ne kadar ciddiye alınırım bilmem de Macera/Gerilim tarzı sevenlere şiddetle öneriyorum.:)Her ne kadar "Siyah Kan" ın etkilediği gibi beni etkilemese de bayağı sağlam tırstım bazı yerlerinde.Helal Olsun walla ne diyim.

No comments: