7/3/10

Damn he's back!..definitely back!

Hepimizin hayatta sevmediği, asla katlanamayacağı şeyler vardır. "Kimse kimseyi sevmek zorunda değil." deriz kendimizi haklı çıkarırız hatta. Yaklaşık 2 aydır gel-gitlerle dolu ilişkimizde, şu 2-3 gündür büyük ilerleme gösterdiğimiz düşüncesindeyim. "O" geri döndü! Bir daha asla barışmayacağımızı düşünürken, bir sabah kendimi O'nu düşünürken buldum, hissediyordum.

Ayrıldıktan sonra hissettiğim rahatlık, beraberkenki nefes darlığı, yutkunmayı imkansızlaştıran o acı ve bunun yanında getirdiği bitkinlik ve zaman zaman ateş; hissettiğim herşey sanki geri döndü geçen sabah. 24 saat "Sex and the City" izleyen bu bünyeye iyi gelmeyen ilişkimiz zaman zaman sağlam paranoyalara yol açabiliyordu.Etkisini hiç kaybetmemişti o kadar geçen zamana karşın. Kendimi paranoyak düşüncelerin pençesinde, googledan abuk subuk şeyleri ararken buldum; eskiden olduğu gibi.

Dedim ya hayatta asla katlanamayacağımız ŞEYlerle karşılaşırız zaman zaman, benim durumumda bu bir erkek değil;bir bakteri.A grubu BETA Hemolitik Steptokok.2 aydır gel-gitlerle dolu hastalığım şu 2-3 günde ilerleme gösterdi, allahın belası.Geçen sabah boğazımda kaşınma ile başladı bu son "yolculuğumuz", hissediyordum.O geri gelmişti.

Nefes darlığı, bitkinlik ve yutkunamama ile birlikte ilaçların bir işe yaramayacağı düşüncesi ile ortaya çıkan küçük çaplı depresyon beni yine buldu. 24 saat "House M.D" izleyen bu bünyeye çok da iyi geldiğini söyleyemeyeceğim normal olarak. Paranoyalar kaçınılmaz oluyor bir süre sonra.

Peki bir hastalığın dramatik anlatımıyla bir ilişkinin anlatımının bu kadar birbirine benzemesi kaç puan? Bir çok açıdan birbirine benziyor, aynı şekilde hissettiriyor.Birinde arkadaşlarımızın karşısında içkilerle dururken, diğerinde doktorların karşısında ilaçlarla duruyoruz.Hayatım boyunca BETA olmayan ben, yaklaşık 2 aydırgel-gitlerle dolu bir hastalıkla boğuşuyorum.Oysa benden 5 yaş küçük kuzenim küçükken dakka başı BETA olurdu ve şu an bu enfeksiyondan hiç etkilenmiyor.

Araştırdığımda daha da komik gerçekler beni buldu. Direk iletiyorum; "Beta mikrobu kişiden kişiye bulaşır.Bulaşma genelde çocuklar arasında oyunlar sırasında temas ile, öpüşme ile ya da gıdalar aracılığıyla olur."Teşekkür ediyorum!

Buradan çıkan sonuç nedir peki?Yaş büyüdükçe BETA'nın etkileri insanı daha fazla mı etkiliyor? İkisinde de ailenizin karşınıza "Neyin var, iyi misin?" diye çıkması neyi anlatıyor bize?İkisinde de çoğu zaman kendimizi kötü hissediyoruz, bu ruh halinin bir an önce bitmesini istiyoruz.Düz mantıkta BETA=AŞK! İşte bu kadar! Hepinize geçmiş olsun! :)

2 comments:

MMO said...

Ben de eski sevgiliyle tekrar barıştı da, benim haberim mi yok dedim önce! Güzel yazı olmuş.. :)

NP. said...

hahaha adamı bööle şaşırtırım işte:D..ööle bişe olsa senin haberin olmicak da kimin olucak ;)