7/24/10

evet bebeğim Kaş'taydık:) (3)..Kaş'a gittim kaşımı boyayıp geri döndüm:P

Kaş'la ilgili son yazıma bir arkadaşımın yoğun isteği üzerine "Kaş'a gittim Kaş'ımı boyayıp geri döndüm" başlığını eklemeyi uygun gördüm.O kendini biliyor:).Kaş'ta orada burada yemek yemek dışında elle tutulur başka bir aktivite yapmak da mümkün (akıllar hemen fesat düşüncelerle dolmasın o yüzden hemen söylüyorum); tüple dalış...Aynen alıntı yapıyorum "Kaş değişken kıyı yapısı, antik batıkları, amforaları, modern gemi ve uçak batıkları, resif, kanyon ve mağaraları ile Akdeniz'in en önemli dalış merkezidir."(Burada geçen amfora kelimesinin ne anlama geldiği hakkında en küçük bir fikrim bile yok, üstünde durup seviyesiz espriler yapmayacağım, hiç sevmem:P.neyse geçiyorum.)



Ayazma'nın zorlamalarıyla kafama sokulan bu fikir benim bünyede tabi farklı etki yaptı.Önceleri içimden "nasılsa arada kaynar, yapmayız" dediğim tüple dalış aktivitesi sonradan iş ciddiye bindiğinde hafiften tırsma şeklinde kendini gösterdi.Dışarıdan istekli göründüğüm o anlarda içten içe tırsarak ve zorla yaptığım bu aktivite hiç de düşündüğüm gibi çıkmadı.Tabi insan doğasına aykırı birşey yapıyorsunuz, "ucunda ölüm yok ya" diyebileceğiniz birşey de değil.(ben hiçbir şeyi abartmam, hiç öyle huylarım yoktur.:P)



Neyse teknedeyiz, anlattılar bize şöyle şöyle yapın da ölmeyin falan diye.
Ben kafamda onları tekrar ediyorum, çok zor olduğundan ya da çok fazla şey olduğundan değil; ben heyecan yapacağımı bildiğimden.Sonuç olarak giyindik ,tükürdük gözlüklere atladık denize.Yavaştan aşşağı indik.Tabi ben hiçbir bok bilmiyorum Belma söndürüyor şişiriyor falan bnm giysinin ordaki teçhizatı.Bir iki nefes alma çabası sonrasında, işaretlerle anlaşa anlaşa azck daha derine inmeyi başardık.Ben de ne bekliyorsam artık ilk bi beğenmedim "hiçbirşey yok burda" falan diyorum kendi kendime sanki profesyonel olarak dalıyorum da.Elimden de tutmuş Belma'cığım(kendisi bnm diving buddym oluyor:P)götürüyor bni 2 adımlık yerde ordan oraya.Sonra bişeyler oldu bana.Dayanamadı bünye bu kadar ağızdan nefes alıp vermeye.(Ebru Şallı böyle öğretmedi bize:P)Ben boğuluyorum sanıyorum falan işaret ettim hemen çıktık.puff diye şişirdi.bn bi sakinleştim.İşin asıl komik kısmı ne kadar derinde daldık dediğimde 1.7 metre lafını duyduğumda beyliğe bok sürdürmemek adına bir daha dalmamız gerektiğini söyledim anında.İçimden de diyorum ki" lan kendin dalsan daha derine dalarsın,nefesini tuttarsın hiç de bişe olmaz.1.7 m ne lan senin boyun 1.8m!"
Sonuç oldukça güzeldi.Biraz panikle de olsa bir iki balık gördüm sevindim.Değişikti ya."Farklı bir deneyimdi" diyeyim kısaca:P
Belma'cığım çok teşekkür ederim:)i'll be back buddy;)

No comments: