7/21/10

evet bebeğim Kaş'taydık:) (1)

Eveeeeet.Tatil dönüşü insan üstündeki sersemliği anca atabiliyor hava atmak gibi olmasın.:P Anca bahsedebiliyorum o yüzden Ayazma ile gittiğimiz efsanevi tatilden.En son tatile gitmekten insanı vazgeçirebilecek uzun "yapılacaklar listesi"nden bahsetmiştim.Neyse onları yapıp yola koyulduk biz.Tatil güzel şey ya.İnsan arkadaşını anca tatile çıktığında gerçekten tanıyabilirmiş muhabbeti vardır ya bu abla kardeşler için de doğrudur bunu bir daha görmüş olduk.Geçen sene açılışı yapmıştık, bu sene kendimizi iyice geliştirdik gibi geliyor.Geçen sene Bodrum'da kendimizden geçmiştik bu sene daha bir üst seviyeye çıktık,Nirvana'ya ulaştık resmen; bu sene Kaş'taydık.Ayazma'nın sevimsizin biriyle yapmış olduğu 2 sene önceki Kaş tatilini saymazsak ikimiz de Kaş'a ilk defa gidiyor gibiydik.Fethetmeye hazır ve nazır bir şekilde, elimizde yapılacaklar listesiyle yola koyulduk.

Çok meraklısıyımdır ya Dünya Kupa'sının, illa izlicem.Otobüs konforuna gözümden uyku akıyor ama ben yine de Pique'nin taşlığını görücem.Uyumak istiyorum ama yine de izlicem falan, kendi kendime inat etmiş vaziyetteydim bir süre.Kim gündemdeyse ona ilgi duymam da ayrı alkışlanacak bir şey.Wimbledon olur "tenisçiler çok taş yaa" derim,olimpiyatlar olur yüzücülere takarım, o anda da futbolculara takmış vaziyetteydim.Bu olayın iç yüzünü ayrıca sonradan yazarım, konumuz o değil.
Neyse yol baya bir uzun geldi tabi bize.Uyu uyan uyu uyan tam insanı aptallaştıran bir şey otobüs yolculuğu.Bir de oranın o güzel yollarından, uçurum kenarlarından hızla geçince içimiz dışımıza çıktı; Kaş'a vardığımızda toprağı öpesim geldi resmen.Neyse Antalya'nın o güzel nemli havasını içimize çektik; tabi alışmışız kurak bozkır iklimine ilk önce bir zor geldi derin nefes almak.:P Şöyle bir etrafıma baktım.İnsanlar rahat, etrafta hiç abeci yok; resmen nezih yahu Kaş.
Pansiyonumuza gittik.Yerleştik ,kahvaltı şuydu buydu gittik sonunda plaja pardon beach e.:P Kahvemizi içtik, denize girdik, ve tabi benim vazgeçilmezim milletle dalga geçtik.Napalım kardeşim onlar da bize malzeme vermesinler.

Teyzelere sesleniyorum burdan.Ne kadar sesimi duyabilirler bilmem ama lütfen hepimizin önünde bikininizi değiştirmeyin!Yanlış anlaşılma olmasın bunlar yabancı turistte ondan rahat davranıyorlar değil, bildiğimiz Türk.Teyze ıslak bikinisinin üstüne kuru olanı giydi.Sonra da alttakinin bağını çözdü, ordan burdan çekiştirmeye çalışıyor.Yahu zaten yakışmamış o bikini sana onu görmek zorundayız,ne diye iki adımlık yolu yürümezsin de kabine gitmezsin be kadın.Gözümüzün önünde ıslak bikininin orasını burasını çekiştiriyorsun, O'nu da mı göstereceksin zorla! istemiyorum ya zorla mı!Sonra da annemin deyimiyle "bar karısı" havalarında abuk subuk pozisyonlarda yatıyorsun oldu mu şimdi.İnsanlar rahat dedik de lütfen bu kadar rahat olma, gözünü seveyim.

İkinci şok dalgası sevgilisinin ayağıyla oynayan adam oldu benim için.Neden kardeşim? Hani ayaklara özel ilgin vardır anlarım (onu da anlamam ya neyse)ama neden insanların içinde sevgilinin ayak parmaklarını tek tek tutup "bu tutmuuuuş", "bu pişirmiiiiişşş" yaparsın.Bu nasıl bire sevgidir.Kadının da buna "bırak napıyorsun" demek yerine kahkahalarla gülmesi de ayrı bir güzel görüntü oldu.Sormayın gözlerimiz bayram etti.Adam kırklı yaşlarda kadın otuzlu yaşlarda ama zeka yaşları 5.Sonraki günlerde de başka bir adam sevgilisinin sadece ve sadece ayaklarına güneş kremi sürmesi şaşırtmıştı beni.Nedir bu ayak sevgisi anlayamadım ben gerçekten.Bırakın bu ayakları kardeşim.

Bir de kendini womanizer zanneden, sürekli güneşlenen ve bu yüzden kıpkırmızı olan amcalara takmış vaziyetteydim ilk gün.Yanında karın mı arkadaşın mı bilmem bir sürü kadın var ne diye biz güneşlenirken bakarsın. Bir de gözlüğün olduğu için belli olmadığını sanarsın ey abeci.Madem bakıyorsun, gözümüzün içine baka baka dedikodumuzu yapma yanındaki kadınlarla di mi.Yok, artık ne kadar önemliyse dediği bir ağzını tutamadı orda.O'na da sevgilerimizi yollayalım, 3. derece yanıklarla evine dönmüştür artık.

İlk gün yorgun olduğumuzdan dolayı pek bir aktivitede bulunamadık akşam ama yenilen yemekler olsun gidilen mekanlar olsun tavsiye edilir hepinize.bunu için de doğru adres Ayazma'dır bilginize;)

2 comments:

MMO said...

Ne güzeldi be Kaş.. :)

NP. said...

di mi yaa...kesin tekrarlamamız lazım.belma bekler beni walla:D