7/8/10

kahin ahtapot



Bilindiği üzere almanların Dünya Kupası için güvendikleri bir isim var, en azından geleceği tahmin etme açısından.Peki sorarım almanların kahin ahtapotu var da neden bizim yok? Karar vereceğimiz zaman neden biri "hayır onu yapma, bunu yap." demiyor?Ya da en basitinden bunu seçersen başına kötü şeyler gelecek diyerek bizi vazgeçirmiyor yaptığımız şeylerden.Valla insanın ihtiyacı oluyor bazen. Biri diyecek ki "bunu yaparsan sonun kötü olur.". Arkadaşlarımız, ailemiz bir çok konuda b,ze yol gösteriyor, tavsiyelerde bulunuyor, peki biz hangisini ciddiye alıyoruz?Hangisinin gövenilirliği daha fazla? Sonunda kendi istediğimizi yapıyoruz; bunlar bazen hiç yapmamış olmayı dilediğimiz hatalarla sonuçlanıyor orası ayrı.Ama kabul edelim ailemizin ya da arkadaşlarımızın hiçbiri "kahin ahtapot" kadar başarılı olamıyor istatistiklerde, sonuçta biz yine başımızın dikine gidiyoruz.Bu da neyi gösteriyor bize; bir hayvan kadar güvenilirliğimiz yok!:)

Arkadaşlık ilişkilerinde olsun, aşk-meş olsun biri bize yol gösterse çok daha mutlu olmaz mıyız? En azından bu kadar zaman kaybetmeyiz değmeyecek şeylere, kimselere.Nasıl bir dünya bu ben anlamadım zaten.En yakınım dediğiniz gözünü kırpmadan güveninize ihanet edip gülünç duruma düşürüyor kendini, ya da eskiden çok da güvenmediğiniz bir arkadaşınız en yakınınız oluveriyor bir anda, ya da siz bulamazken kendini Barney Stinson sanan angutlar bile birini buluyor, aptalın teki olduğunu düşündüğünüz okuldan arkadaşınız çok iyi yerlere geliyor, ya da her zaman hayalini kurduğunuz işin aslında sizin için çok da iyi olmadığını düşünmeye başlıyorsunuz.Daha bir sürü şey var sizi şaşırtabilecek, ve bunlar sadece şu an aklıma gelenler.
(Aman yanlış anlaşılmasın, bunları başıma geldikleri için yazmıyorum.Şimdi hemen üstüne alınanlar çıkar benim için üzülür falan aman deyim.Bunlar sadece göt korkusundan kaynaklanıyor, hepimizin yaşayabileceği şeyler bunlar nihayetinde.)

Sonuç; ben de kahin ahtapot istiyorum!

No comments: