3/24/09

farklılaşmak...


Farklı duygular içindeyim.Ne isteyip ne istemediğim konusunu geçtim zaten, ben de dahil kimse bilmiyor cevabını.Üzgün değilim, mutlu değilim sadece öyle "düşünüyorum".Hayallerde yaşıyorum ve bununla mutlu oluyorum.Gerçeklerle ya da şu an ilgilenmem gereken şeylerle ilgilenmek yerine "düşünüyorum".

Hep daha fazlasını ister ya insan onu tadıyorum belki de.Daha fazlasını istiyorum ya da daha basiti direk hayal ediyorum.Anlamsız cümleler içinde kayboluyorum.Nedenini bilmiyorum, kendimi ifade edemez oluyorum.Bağımsızlığın rahatlığıyla kanatlanıp uçarken tamamen farklı şeyleri hayal ediyorum.

Kendinde olmayanı ister ya insan ;olmayanı istiyorum.Daha yeni aklım başıma geldi demişken nerden çıktı bunlar diye düşünüyorum.Nerden alışkanlıklarımın esiri oldum yine.Neden sorguluyorum?

Hayal eder ya insan; daha güzelini daha iyisini.Ben hayallerde kayboluyorum.Düşünüyorum planıyorum ama elimdeki en önemli şeyin ,zamanımın, hiç değerini bilmiyor gibi davranıp saçmalıyorum. Belki daha erken hayallerden umudu kesmek için ama ben onlarla yaşıyorum zaman zaman.

Sever ya insan içinden geldiği gibi; sevemiyorum ben işte öyle.İçimden gelmiyor.Farklı şeyleri farklı zamanlarda öğretiyor zaman insana.Sonunda bir bakıyorsun nerde eski sen nerde şimdiki.Farklı düşünmeye başlamışsın farklı şeylere dikkat etmeye başlamışsın kısaca"farklı" biri olmuşsun.

No comments: