3/20/09

end of an era..beginning of another...

yeni bir sayfa...ne kadar uzun sürer ya da ne kadar süre böyle hissederim bilmiyorum ama uzun zaman sonra memnunum hayatımdan.dengesizliklerimle ne zaman bunu bozacağm bilmiyorum ama şimdilik herşey farklı geliyor bana.bilmiyorum neden ama bazı şeyleri kafama takmak yerine, sorgulamak yerine ya da boşu boşuna kendimi üzmek yerine akışına bırakıyorum herşeyi.nasıl mutlu oluyorsam onu yapıyorum.uzun zamandır şikayetçi olduğum, düşündükçe içimi parçalayan şeyler sanki artık eskisi kadar canımı acıtmıyorlar.hatalarımı, hayal kırıklıklarımı, üzüntülerimi kabul edip sevmeye başladım sanırım.farklı bir duygu...pişmanlık olmadan; ya da hayallerle yaşayıp kaybomadan.hayatımda değişen tek birşey bile olmamasına rağmen ben farklıyım.sanki huzur bulmuş gibi...sadece merak ediyorum...

No comments: