2/2/09

just to relax and to be lost in the music...


"Kelimelerle anlatılamayan duygu ve düşüncelerin seslerle anlatılması sanatıdır. Müzik; duygu, düşünce, izlenim ve tasarımları ve başka gerçeklerin de katkısıyla belli durum, olgu ve olayları, belli bir amaç ve yöntemle, belirli bir güzellik anlayışına göre birleştirerek, biçimlendirilmiş seslerle işleyerek anlatan estetik bir bütündür. Herkesin anlayabildiği ve anlayabileceği yegane dildir.müzik dil ve ırk farketmeksizin direk olarak duygulara hitap eden etki eden bir sanat dalıdır..."Bu müziği tanımlamak için yeterli olacaktır sanırım.Sizleri bilmiyorum ama ben ne hissediyorsam onu müzikte de hissetme ihtiyacı hissediyorum.Müzik zevkimi yansıtan şarkılar aynı zamanda içinde olmak istediğim, hayal ettiğim, eskiden yaşadığım ya da yaşamayı düşündüğüm şeylerden birini yansıtmalı içinde. Ben dinlediğimde bana birşeyleri anımsatmalı, beni hüzünlendirmeli , sevindirmeli ya da hatalarımdan aldığım dersleri bana tekrar öğretmeli.Öyle olmalı ki müziğin içinde düşüncelerimle kaybolmalıyım.

Sevdiğimiz bir şarkıyı dinlediğimizde ya da çok sevdiğimiz bir yemeği yediğimizde beynimizin aynı bölgesinin uyarıldığını öğrendiğimden bu yana bunun bir ihtiyaç olduğuna daha da kendimi inandırdım.Gerçekten de hissettiklerimizi düşündüklerimizi en iyi bu şekilde ifade edebilirz bana göre.Son zamanlarda dinlediğim ve beğendiğim bir albümü önermek istiyorum.Önceleri beğenmemiştim ama sonradan sardı baya=)...Özellikle "Closest Thing to Crazy" şarkısı dinlenmeli=)
The Collections of Katie Melua- Katie Melua
Bazen jazz-blues bazen de country soundları içinde barındıran albümüyle ilgilenenlerin hoşuna gideceğini düşünüyorum.

No comments: