2/3/09

and the Oscar goes to... (part 4)


Yakın zamanda izlediğim iki filmden daha bahsetmek istiyorum.Yanılmıyorsam geçtiğimiz senenin sonunda vizyonda olan "Trophic Thunder" ve ne zaman vizyona gireceğinden haberim olmayan "Vicky Cristina BARCELONA"...Bu bahsedeceğim iki film de 1 dalda Oscar'a aday.
Öncelikle "Trophic Thunder"dan bahsetmek istiyorum.Aktörlerin büyüleyici görünen yaşamlarına gerçekçi bir bakış açısı getirerek onlarla alay eden bu filmi herkese öneririm. Ben Stiller'ın çok yetenekli olduğu şüphesiz ama Robert Downey Jr.'ı bu filmden sonra ayrıca sevdiğimi de eklemek istiyorum ki bu filmdeki performansıyla Oscar'a aday.Güzel vakit geçirmek için ideal bir film olduğu düşüncesindeyim.

Tugg Speedman: This is insane. Are you really going to abandon this movie? We're supposed to be a unit!
Kirk Lazarus: Suck my unit. HAHAAHHA=)=)


Bir Woody Allen filmi olan "Vicky Cristina Barcelona" filmi için de aynı şeyleri söylemek isterdim. Ne istediğini bilmeyen bir kadının farklı tecrübeler yaşamak için duyduğu heyecanla başlayan daha sonra sıradışı bir aşk hikayesine dönüşen macerasını izlerken ne kadar heyecan ve şaşkınlık içinde olsam da filmin sonu beni (ve muhtemelen izleyen herkesi) çileden çıkardı.Filmin ilginçliği ve sonunun çok havada kalması dışında Penelope Cruz'dan beklemeyeceğim bir performansla karşılaştığımı söylemek isterim.Çok bildiğimden değil de o kadından beklemezdim diyim kısaca=) ve burdaki performansıyla Oscar'a aday oldu.Ama genel olarak baktığınızda tam bir Woody Allen filmi.Sıradışı ilişkiler yaşayan,gerçeklikle hayal arasında birşey.Film boyunca merak ediyorsunuz ve sürekli şaşırıyorsunuz...Düşündükçe o kadar da kötü olmadığını farkediyorsunuz;kötü değil FARKLI...
Film hakkında bilgileri ve yorumları bu siteden bulabilirsiniz.

1 comment:

Alphan Tüfekçi said...

"Çünkü Christina için aşkın kendisi, karşısındaki insandan öte bir şeydir." yazımda vicky christina barcelona filmi hakkında ayrıntılı inceleme var :)))