8/21/10

insanın boş zamanı olmaya görsün vol.2

  •  Birsen TEZER: Gece gece yemin ederim başka bir boyuta geçtim sayende.Nasıl bir sestir bu ya.Saatlerdir "Çığlık Çığlığa"yı dinliyorum.İlham veriyor insana yemin ederim.Şimdi gücüm olsa ayakta alıkşlayacağım yaw kadını.:)Kendisini geç buldum ama güç olmadı ablam sağolsun.Jülide ÖZÇELİK'te "Kendinle Kalırsın"la beni benden alanlardan oldu bu aralar.Kaş'ta dinlemiştik kendisini.Nereden esti bilmiyorum Astor Piazzola falan dinlemeye başladım.Fizy listemi görseniz ağlarsınz zaten duyan gelmiş vaziyette.Olsun ben öyle seviyorum işte:)
  • BETA: Ne severmişsin sen beni kardeşim!Gece gece küfredesim geldi bak.Bırak peşimi ya.Yediğim iğnelerin haddi hesabı kalmadı zaten.Sevgili doktorum da çok güzel(!) kötü haber verir.Sanki BETA'dan ölecekmişsin gibi bakar böyle suratına.(Şimdi hepimiz içimizden Allah Korusun diyoruz.)"Çok ciddi bir rahatsızlık" falan der.Biliyorum, daha önce başıma geldi aynısı.Dokunsan ağlayacak kadın, gören de o hasta sanır.Bugün kanımı alan teyze de yavrum ya diyo ki "çok cesursun, işte bu kadaaaaaaaaaaaarr.","çok iyi gidiyorsun, şimdi derin derin nefes al"."şimdi ıkınmaya başla!" falan diyecek diye korktum, doğum yapıyoruz sanki.
  • Artık sinemaya gitsem diyorum.Asocial lıktan ölücem sanırsam.Tatilden geldim geleli mahalle sınırlarından dışarı çıkmış değilim ve bundan hiç memnun değilim.Bugün yarın birşeyler yapmak lazım artık.Asocializer AA-A-AA diye de şarkı söyliyeyim arkadaşlarımın kulaklarını çınlatayım:)
  • Oradan buradan çok haber alır oldum bu ara:).Hayırdır inşallah diyorum sadece.Kulağım arada bir sağlam çınlıyor.Kim benim dedikodumu yapıyorsa kesin sesini, evet  senden bahsediyorum.Haha kendimi eğlendirmeyi başardım ya yine gece gece alemim ya:P
  • Yeni projeleri hayata geçirme arifesinde olduğumdan heyecan dolu günler içindeyim.(uuu böyle de merak uyandırırım işte)
Hadi bakalım herkese iyi geceler:) Oturun bir düşünün şimdi:)

No comments: