8/25/10

huysuzluğum hat safhada maşallah

  • "Herşeyin başı sağlık" derler ya harbiden öyleymiş.Bunu önceden de biliyordum ama insan kendi başına gelince kafasına dank ediyor direk."House M.D" olsun "Greys Anatomy" olsun izlemeseydim diyor insan zaman zaman.Tıpkı bir ilişkideyken keşke "Sex and the City" izlemeseydim demeye benziyor bu.İnsanın aklına olur olmaz şeyler geliyor.Belki zaman zaman yaralı bilgiler ama bilmesen de olur cinsinden; onları bilmek sadece kafanı daha fazla meşgul ediyormuş gibi.Hele bir de benim durumumda "BETA" diye geçindiğim küçük sevgilimin başka bir şey çıkma olasılığını düşündüğümde nefesler daralıyor haliyle.Hadi hayırlısı diyelim bari.
  • İnsanların entel görünme uğruna twitter da, "bak ben bunu okuyorum", "bunu izliyorum, yani boş bir insan değilim."çabasını oldukça  anlamsız bir o kadar da gerzekçe buluyorum.ordaya salak salak yazıyorsunuz kimse cevap bile vermiyor zaten.insan üşenir be onu oraya yazmaya:)neyse twitter bağımlılığından bahsetmeyeceğim hiç.başlarsam sonunu bulamayacağımdan korkuyorum.
  • İzmir'de kuzenlerimin sayesinde edindiğim herşeye -ce,-ca eki ekleme özelliğine bayılıyorum, nerdeyse kendimi öpücem.örnek; malca davranma, bebece konuşuyor işte...
  • Haydi bakalım hayırlı olsun.Ben kafamda ne yapmak istediğimi arayıp bulmakla uğraşırken etraftan iyiden iyiye "bak şu işe mi baksan", "bak şurası şöyle işe alıyormuş" gibisinden lafları duymaya başladm.Herkes benim iyiliğimi istiyor biliyorum ama daha önce hiç mi ders almadınız kardeşim "benim iyiliğimiz istemenin bir faydası yok."bana "ne halin varsa gör"diceksin ben de sonunda tutuşup tutuşup kendi başımın çaresine bakmak zorunda kalacağım. bunu daha önce dövme yaptırma konusunda olsun, sınıfta kaldığımda dersleri toparlamam için motivasyon içerikli konuşmalar yaptığınızda zamanlar olsun gözlemledik, ve pek de sevmedik beni o zamanlar değil mi?:)
  • şu an breaking bad i izlemekteyim.bana tüm ,izlediğim dizilerin sonlarını büyük bir keyifle söyleyen arkadaşım, sen, bunu ne zaman keşfedeceksin ve bana zamanından önce dizinin sonunu yumurtlicaksın meraklar içindeyim.
  • insanın boş zamanı olmaya görsün gazete oku, kitap oku, televizyon izle akşam netten türlü türlü dizi izle, arada facebook a bak, twitter a bak.arada blog oku falan.yemek yersin işte canın sıkılınca.(ben yemek yemeği yaşamak için yapmam gereken bir şey olarak değil de canım sıkıldığında yapabileceğim bir şey olarak gördüğüm için olsa gerek)sonra biraz uyu falan.nereye kadar kardeşim?bugün benim günüm değil işte.ne yazık ki bugünlük eğlenceme daha çok saat var.Haftalık deşarj olma olsun ,dalga geçme olsun, kafa dağıtma olsun hepsini "küçük sırlar" ı izlerken gerçekleştirebiliyorum.Teşekkür ederim dişleri ağzına sığmayan Su,Teşekkür ederim kendini yakışıklı ya da en azından birazck olsun zeki sanan Ali ve son olarak Teşekkür ederim Çet ,herkese azgın bakışlar fırlattığın ve dizinin başından beri hiçbir kızı götürmeye kalkmadığın için hahaahhaha:D

No comments: