8/19/10

abii bildiğin okur yazar oldum:)

Çok kitap okumam demiştim yakın bir zamanda.Ama tatile gittim mi de bırakmam kitabı sürücü kursu kitabı olsa bile:P.Bu son tatilde de iki küçük roman bitirdim.Roman dediğime bakmayın çok uzun kitaplar değildi ama sardı baya.Kitaplar Sinan Akyüz'den "İKİ KİŞİLİK YALNIZLIK"  ve yine Sinan Akyüz'den "YATAĞIMDAKİ YABANCI".

Belki benim cahilliğimdir bilmiyorum ama yazarın adını bile ilk defa duymuştum kitapları alırken.İki kitabı da aynı anda aldığımdan büyük bir risk almışım izlenimi uyandırmıştı bende.İzmir sularında deniz ve yemeklerden arta kalan zamanda okudum kitapların ikisini de.Okumaya başladım.İlk bir alışamadım tabi türkçe isimlere; sanki bizim adımız türkçe değil.Ama ne bilim garip geldi birden.Kitapları kadın erkek ilişkilerini irdeleyen öykülerden oluşuyorDiğer kitaplarını bilmiyorum ama "İki kişilik Yalnızlık" ve "Yatağımdaki Yabanı" arasında karşılaştırma yapmam gerekirse kesinlikle "Yatağımdaki Yabancı"yı seçerim. Kitabı elime aldım ve o günü iptal ettim resmen. Elimden bırakamadım.
Böyle de bir kıyak geçeyim sizlere tavsiye edeyim.:)
Walla çok pis sarıyor benden söylemesi:)

No comments: