5/30/09

yine yine...



Yine çelişiyorum kendimle.İsteklerim o kadar uzak geliyor ki zaman zaman saçmalıyorum diyorum kendime.İsteklerim hayallere bırakıyor yerini.O kadar zor mu diyorum ama cevap veremiyorum.Bazı şeyler insanın elinde olmuyor.Keşke demekten başka birşey kalmıyor geriye.Zaman geçmiş oluyor çünkü.Yapabileceklerimiz, yapamadığımız şeyler olarak kazınıyor hafızamızda.Geçtiğimiz yılda neler değişti diye düşünüyorum ama hatırlayamıyorum neler olduğunu, cevap veremiyorum kendime.Hep yerimde saymışım demekten korkuyorum.Yine de bıkmadan, usanmadan soruyorum soruları kendime.Neler yaşadın, neler hissettin diye ama yine cevap bulamıyorum; hatırlayamıyorum çünkü.Biraz daha zorluyorum kendimi ama faydası olmuyor.Sonunda bırakıyorum düşünmeyi.Sadece oturuyorum.
Yazmaya çalışıyorum ama bulamıyorum kelimeleri.Cümleler parmaklarımdan döküldükçe anlamlarını yitiriyor sanki.

No comments: