5/16/09

Bıkkın sıkkın

"Yarın, dünden birşeyler öğrendiğimizi umar."Acaba gerçekten öğreniyor muyuz? John Wayne'in geçen günlerde rastladığım bu sözü düşünmeye teşvik etti beni; acaba hatalarımdan ders çıkarmayı başarabildim mi yoksa onca zaman yerimde mi saydım? İşin gerçeği gerçekten bilmiyorum. Bazen yerimde saymışım gibi geliyor bazen de çok yol katetmişim gibi. İnsan bıkkın olduğu zamanlar aklına geliyor hataları, yapmaması gereken şeyler.Olur olmaz şeyler moralini bozduğunda hatırlama gereği duyuyor geçmişteki salaklıklarını.
Ayağa kalkmalıyım artık, ertelediklerimi yapmanın vakti geldi.Hayatımı uzaktan izlemek ve olanlara bakmak yerine onu yönlendirmeli daha önemlisi "yaşamalıyım".Artık düşünmek istemiyorum.Çelişkilere yer vermek istemiyorum.Sorgulamak istemiyorum.Yorgunum.daha başlamadım bile ama yorgunum işte.

No comments: