5/30/09

happy bday to me!

Sinirliyim nedenini bilmiyorum.Bir yaş daha yaşlanmama rağmen aynı durumda olmama mı sinirim, hiç ilerleyememiş olmama mı öfkem bilmiyorum.Geçen yazıda da söylemiştim nedendir bilinmez hatırlayamıyorum yaşadığım bir çok şeyi.O kadar kötü bir yıl mıydı da hafızam bunları hatırlamayı reddetti bilmiyorum.Aklıma ne iyi ne kötü hiçbirşey gelmiyor işin gerçeği.

Peki neden sinirliyim, neden mutlu değilim geçirdiğim yıldan.Beklentilerim mi beni bu yola sürükledi bilmiyorum.Yeni bir yaş yeni kararlar saçmalıklarına giresim hiç gelmiyor doğrusu düşündükçe.Belirsizliklerin artacağı, kafamdaki sıkıntıların artacağı bir yaşıma giriyor gibi hissediyorum.Belki en güzel yaşım olacak kim bilir??

Şanslıyım biliyorum ama aynı zamanda sinirliyim...

1 comment:

marvelouslifeofm said...

en güzel yıllarımızdan biri olucak bu yıl nazlım..inan:)