11/13/16

Souvlaki nasıl bakılır , eğitilir?

Yıllar boyu annemin " ay benim alerjim var " diye bize yutturduğu ama aslında korktuğundan dolayı yanına yanaştırmadığı, daha doğrusu yanıMIZA yanaştırmadığı kediler köpeklerden bahsedelim. 
Kedi dedin mi FANTA der noktayı koyarım. O şaşı-kara gözleri dışında bişi bilmeye gerek yok. Bi selfie'sini buluyim da koyayım blog a . 

Gel gelelim köpeklere... Sonradan monte edilen ama baya hoşuma giden bir hayal haline geldi French Bulldog. Özellikleri nedir? Huyu suyu nasıldır? Ben nasıl eğitirim ki acep? Şimdi türkçe mi söylicem, yunanca mı öğreticem (daha kendim bilmiyorum ) yoksa İngilizce'den mi girsem. (Kahretsin hayat çok zor! :) )  



Fransız Bulldog özellikleri ile herkesin ilgisini çekebilecek bir köpektir.

  • İyi huyları ve bakım açısından sizi zorlamayacak bir dosttur.(BEN)
  • Apartmanda beslenmeye son derece elverişlidir.(BEN BEN BEN )
  • Her zaman tek bir sahibi olsun ister.Tek başına kalmayı sevmez.Rahatsız edici bir halde bulunulursa köpeğe karşı oda savunma yapmak zorunda kalır.Sahiplerini aşırı kıskandıkları için diğer köpeklerle anlaşamazlar.Birlikte büyümeleri halinde anlaşabilirler. (BEN)
  • Yabancılarla arası oldukça düşük boyuttadır.(BEN)
  • En kötü özelliği Fransız bulldog’un çok salyalı ve horlamasıdır. (BEN)

Abla demiş ki

  • Needing just a casual grooming session with a bristle brush once a week, as long as he hasn’t got mucky in the meantime. (Saçını tara diyor, süklüm püklüm olmasın ) 
  • Make sure to get your pup used to meeting a lot of different people, especially children. (Biraz insan içine karışsın diyor, yabani olmasın . ) 
  • French Bulldog parents should have general eye checks to make sure that their eyes are in good health. 


içimi şişirdi resmen şu kötü bu kötü diye.
Neyse lazım olur bir gün. Link i kalsın bir yerde.
http://thehappypuppysite.com/french-bulldog/
Ben işin eğlenceli kısmındayım hala. 
:*

No comments: