11/13/16

bir yıl dönümü hikayesi . benim hobim var bi kere. SEN

Yalnızlık canıma tak etmişken, parmağımdaki yüzük sadece bir yüzük olmaya başlamışken önümüzdeki hafta kocamın geleceğini düşünüyorum uzak diyarlardan. Tam Lady Gaga -Perfect Illusion ' a bağlayıp varlığından şüphe edecek duruma gelmişken takvimlere bakıyorum.Mesela ben deliymişim , o bir hayal ürünüymüş falan.  Oturma izni, iş durumları, ödemeler , sınavlar , "burada mı kalalım , yoksa çekip gidelim mi" derken aslında son 3 aydır bayağıdır kopuğuz asıl olaydan. Sevgili zamanındaki gibi Facetime , Skype ile iletişimimizi sağlıyoruz. Gün sayınca farklı bir psikolojide oluyor insan zaten her türlü. Bugünü nasıl doldursam, kendime ne uğraş bulsam diye.

Adam bana "hobi bulsana sen" dedi zaten, canım sıkkın. Paso yalnızlık, yol ayrımı ve gün sayma üzerine kurulu blog umu güzelleştireyim dedim ve bir değişiklik yapıp yine yol ayrımı ve gün saymaktan bahsetmek istedim.  Hobi işlerine de yavaş yavaş girmek lazım sonuçta. Ona sarmayım diye. Nasıl da işini biliyor :)

Bu arada etrafımda olan herkes sevdiğinden uzakta. Acaba son trend bu mudur diye düşünmeden edemiyor insan. Mutlaka herkes bir gün sayıyor sevdiğine kavuşmak için. Aralarında en uzun olanı 3 sene bekleyecek olan. Hadi ben alışkınım da insanlar yıpranıyor anam yazık. Herkes kaldıramaz. (Ben çok iyi yapıyorum ya sorma, neyse. ) Zamanında 1 sene ayrı kalmışlığımız var. 3 sene koyar doğrusu, düşünmek istemedim.  "Hadi bu son, hadi bu sefer son" diye diye de yeni ayrılıklara yelken açmamız da kabak tadı vermiyor değil bazen.

Yavrum zaten evlenmek için çifte yabancı tarifesi ile en düşük memurdan en üst kademeye kadar her türlü kapris çekmişiz, HAYIR cevabını ala ala bir hal olmuşuz. Oh dedik tamam evlendik. İki ay sonra uykusuz gecelerimin sebebi oturma izni çilesiyle uğraştık. Allah var o daha az sancılıydı ama stresi yeter. Sonra bir gün uyanıp "6 ay sonra sınav var, ona gireceğim ben!" le farklı gündemlerimiz oldu. Falan falan . Uzatamicam, bugünkü konu o değil.

Gelsen de ben de saçmalamasam artık mesela sevgilim. İyi Olmaz mı ?

Bu arada Orange is the New Black  'in 3 ve 4, sezonunu izledim. Gerçekten çok iyiydi.
Ayrıca Digiturk Portal'daki GRAND DESIGNS ın tüm bölümlerini izledim. Kafayı kırmak üzereyim.
veeee şimdi yoğun istek üzerine French Buldog nasıl yetiştirilir onun araştırmasını yapacağım.



No comments: