2/28/11

ne vardı biraz daha zamanımız olsaydı!



BEN SENSİZ İSTANBUL'A DÜŞMANIM

Kelimelerden alacaklı bir sağır gibi 
İçimi döktüm bugün, yokluğunla konuştum 
Tutsak gibi, enkaz gibi, kendim gibi 
İçimden çıktım bugün, içimle kavuştum 

Yüzünü ilk kez gören bir çoçuk gibi 
Gördüm kendimi gördüm 
Kırıldı ayna paramparça 
Paramparça ne varsa kadınım 
Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın 
Ne olur, gel, gel, gel, gel 
Ben sensiz istanbul'a düşmanım. 

Kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama 
Yokluğunda ne gidebildim ne de kaldım 
Gerçek miydi tutunmaya çalıştıklarım 
Hediye süsü verilmiş ayrılıklarım 

Kaybetmenin tiryakisi bir çoçuk gibi 
Sustum, kendime kızdım 
Kırıldı ayna paramparça 
Paramparça ne varsa kadınım 
Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın 
Ne olur, gel, gel, gel,gel 
Ben sensiz istanbul'a düşmanım!!!

No comments: