2/28/11

insanın boş zamanı olmaya görsün

  • Şimdi: Odamda, yatakta tabir-i caizse "malak" gibi yatan ben, internette bakılıp görülebilecek tüm siteleri gezmenin vermiş olduğu görme bozukluğu ile başa çıkmaya çalışırken,rengarenk battaniyenin altında amaçsızca müzik dinlemekteyim.Gözümde gözlüklerim, üstümde eşofmanlarım kafamda ise milyonlarca düşünce ile şu an kendimi tam olarak "standby" moduna almış bulunuyorum.:)
  • Tavsiye: Kimse kusura bakmasın (ki bu noktada kimsenin de alınacağını sanmıyorum:P) tavsiye falan veremem kimseye."Kelin ilacı olsa kendi başına sürerdi" diyerek fazla üstünde durmuyorum bu konunun."Ne haliniz varsa görün" de demiyorum, dikkatinizi çekerim :P
  • "Geçen gün ne oldu?": (1)(Geçen yazıda da bahsettiğim bu hususta bir gelişme kaydedemediğim için bu maddeyi aynen "copy-paste" olarak koyuyorum yine buraya) Sonu getirilmeyen Blogger taslaklarının sandığımdan daha fazla olduğunu farkettim ve yine her zamanki gibi hiç birini bitirmedim.Ama farkındalık için (+) puan kazandım bana göre.Buradan hocamıza selam gönderelim hemen:) farkındayım, farkındasın, farkında hocam! Yoga budur işte! :P (2)Başka da bir şey olmadı işte.Yazmamamın bir sebebi var heralde:P
  • "Yeni ne var?": Geçen yazılarda bahsettiğim diksiyon kursunu bitirmiş bulunuyorum.Sınıfta yaptığımız "doğaçlama" çalışmalarında bir insanın saçmalayabilme sınırlarını test etmiş olduk, bol bol da güldük.Bu yüzden sınıfımdakilere teşekkürü bir borç biliyorum, bunun yanında kendi performansım için de kendilerinden özür diliyorum.Ben de kendi rekorumu kırdım saçmalama konusunda.Bunun yanında çıkardığımız "asalak sesler" yani o arada söylediğimiz "ııı" lar da sinir bozucu olmakla beraber baya eğlendirdi bizleri.Teşekkür ederiz Bülent Hocam!:) Diksiyon kursunun devamı olan "Spikerlik-Sunuculuk" kursundan bana daha çok malzeme çıkacağını hissediyorum.Sabırsızlanıyorum:)
  • "İstiyorum işte!": (1)Bir İstanbul daha yapsam diyorum ya.Doyamadım yemin ederim.İnsan özleyince bir fena oluyor.Resmine bile baksam iç geçirmeye başlıyorum anında.Sonum nicedir bilinmez.(2)Artık bir yunanca kursuna başlasam diyorum.Internette gezinirken özel ders veren üç-beş kişinin ilanlarına rastladım.Yemin ediyorum gözüm korktu.Öyle bir yazmış ki arkadaş "Öğretmen-öğrenci ilişkisine yeni bir boyut getirelim.Ne dersiniz?" falan.Yok canım bence başka boyutlar getirmeye gerek yok.Yok, çok sağol.(3)Bu ara bir insan içine çıksam diyorum.Son İstanbul gezisinden sonra periyodik BETA'mı geçirdikten ve 3 gün içinde 7 iğne yedikten sonra biraz insanlıktan uzak kaldım gibi geliyor.Geçen diksiyon kursuna gitmem gerekti de bir sevindim, dışarı çıkacağım sonunda diye.Yok ben böyle bir insan değilim.Toparlan yavrum biraz!:P 

No comments: