11/2/08

bir hatanız oldu hadi hayırlı olsun!!

Bir marifet gibi görmeye başladım hata yapmayı.Biri hata mı dedi; geliorm abi!! şeklinde.Sanki hayatımdan çıkarıp atamayacağım bi alışkanlık gibi belli konularda peşimi bırakmamakta ne yazık ki..O yüzden çoğu zaman kendime kızıyorum sadece.Söylemek konuşmak dahi istemiyorum aslında ama bir o kadar da zorlanıyorum bunları içimde tutmakta.Ne yapsam bilmiyorum polyanna mı olsam, yoksa hiç düşünmesem mi ya da düşünüp kafada kurup delirsem mi??

Gizemli bir girişten ve herkesin kafasında"abi nolmuş bu kıza?" sorusunu canlandırdıktan sonra geçiyorum konuma.Daha geçen gün aptal gibi aşk aşk derken şimdi lanet okumamın sebebi nedir sorarım size; konumuz bu.Ben cevabımı bulmuş değilim ondan soruyorum.Dengesizliğimi ve bu ruh halimi açıklayabilecek bir insan evladı aramaktayım.Sen şöylesin sen böylesin desin ben de rahatlıyim milyonlarca blog okuyucum da:P..

Nasıl olup da yine yine aynı hataları yapmaya devam edebiliyorum bilmiyorum, diyorum ya marifet sanki bir de oturmuş yazıyorum bunları.Arkadaş terapileri yararsız, kendi kendime konuşmalar kısır döngü , ruh halim ise her an değişebilmekte..Hoş değil, hiç hoş değil...

1 comment:

Alphan Tüfekçi said...

aşk ve nefret, ikisi de aynı şey değil mi?