10/20/17

ailemizin yeni üyesi Milka - dogparenting 101

Köpek edinme gibi bir planımız olduğunu daha önce paylaşmıştım. Bu hayali gerçekleştirme vakti şimdiye kısmetmiş. İşte benim küçük kızım Milka. 3,5 aylık kendisi. Annesi ve babasının cinsini bilmiyoruz ama ikisinden biri Jack Russell Terrier. Bize taa Larissa'dan geldi.

Kendim dışında başka birinin canından sorumlu olmak ne kadar büyük bir duyguymuş. Annelikte nasıl hissederim kim bilir. Bunun kat kat üstü. Ama şimdiye kadar anneliğe en yakın hissettiğim şey buydu. Çok sevdim.

Yalnız kalmak istememesi, karanlıktan korkması, beni her yerde takip etmesi, Tolis'i görünce çok heyecanlanıp çiş kaçırması, kucağına alınca uzun uzun iç çekmesi daha önce yaşamadığım şeylerdi.
Bana bu güzellikleri yaşattığın için teşekkür ederim Milka'm.


No comments: