5/6/11

huysuzum - huysuzsun - huysuzlar...

evet, resimdeki ben oluyorum.küçükken de biraz huysuzdum:)  NÇ.

Sevmiyorum!: Nasıl bir havadır bu yahu biri açıklasın bana.İnsanın içinde bir gram yaşama isteği bırakmıyor.Güneş bir-iki yüzünü gösteriyor, ümit veriyor resmen; ondan sonra da yiyorsun soğuğu alttan alttan, öyle ince giyindiğinle kalıyorsun.Titre dur sonra! Mayıs'ın kaçı olmuş, bu nedir yaw!!

Gıcık oluyorum!: Teknoloji ile aramın zaman zaman bozulduğu doğrudur.Bunu en iyi Pınar bilir.Kulaklıklar imha etme konusunda rekora sahip olabilirim.Telefon bozma konusunda da başarılı sayılırım.Bir kere de yere laptop düşürmüşlüğüm vardır; ama gel gör ki bu sefer gerçekten hiçbir şey yapmadım yahu! Benim "küçücük fıçıcık, içi dolu turşucuk" netbook umun şarjı bitiyormuş, fişe taktım.Prizde de diğer bilgisayar şarja takılı (bir zamanlar yere düşürdüğüm ama dualarla hayata geri getirmeyi başardığımız bilgisayar.).Netbook un şarjını fişe takmamla kulağıma bir ezan sesi çalındı sanki.Fişten çıkan kıvılcımlardan mı korksam, açmaya çalıştığım bilgisayarın beni hiç takmamasına mı yansam bilemedim o an.Elimi sürmedim ya!Allah rahmet eylesin diyim ne diyim.

Çıldırazaaammm!:Bilgisayarımın zamansız intiharı, bunun yanında modem in beni takmayan havalı davranışları ve 22 ağustos'ta başlayacak olan internet sansürü saçmalığı da huysuzluğuma huysuzluk katmakta, hayırlı olsun.Aklınıza gelebilecek her konuda motivasyonumun 0 olduğu şu günlerde, beni eğlendiren Utube'a sevgilerimi yollamayı borç biliyorum.

*ben de arhadaşlarımla şahalaşmak istiyorum.benim de bir çikolatam olsa, benim de bir piskevitim olsa.Anne bana niye almıyorsun??Bizde niye yoook?! Olsaydı, belki bu kadar huysuz olmazdım :P

*Bir de şu soruyu yöneltesim var; Dünya'ya neler oluyor kardeşim.İnsanın memleketi bırakıp kaçası geliyor yemin ederim.Türkiye'den kaçsan dışarısı da iyi değil ki, nereye gitsem bilemedim. Havada tehditler uçuşuyor maşallah.Kimse rahat durmuyor.Sapıttı herkes,apır sapır hareketler yapmayın ulen!

No comments: