1/14/11

aman da aman yeni yıl da gelirmiş...:)

İnsan doğası malum, hepimiz her şeyin en iyisini hakettiğimizi düşünürüz.İyi bir iş, huzurlu bir aile, bizi karşılıksız seven bir eş,parlak bir gelecek...Sonu gelmeyecek bu listedeki her bir maddeyi bizi biz yapan şeyler olarak görürüz üstelik.Gelecekteki halimizi resmederiz zihnimizde.Bunları gerçekleştirmek için de bir başlangıç tarihi belirleriz genelde kendimize.Yeni bir yıl, doğum günümüz ya da en basitinden gelecek hafta pazartesi.Açgözlülüğümüz gözümüzü o kadar kör eder ki zaman zaman anlayamayız bile elimizdekilerin değerini.Yetinip, şükretmek zaman kaybı gibi gelir.Kimseyi kötüleyecek değilim, ben de farklı değilim çünkü.Hayallerim, isteklerim, hayattan beklentilerim her zaman daha fazlasını istemek üzerine kuruludur benim de.


Yeni yılın ilk günlerini yaşadığımız şu günlerde benim de tabi ki "new years resolutions" olarak adlandırabileceğimiz aldığım kararlar mevcuttur kafamda.Öncelikle biraz geç de olsa herkesin bu yılının dğer yıllarından çok daha iyi, sağlıklı ve mutlu geçmesini diliyorum."sağlık olsun da gerisi boş" diyerek de teyze moduna geçişlerde bulunuyorum şu andan itibaren..(kibarlıktan kırılacağım farkındayım:))

yogaya devam arkadaşım, nirvanaya ulaşmadan karşıma çıkma.o üçüncü gözü görücem bi dahaki sefere!

yunancayı sök artık!(tömerde bu dönem sınıf açılmamasını bir işaret olarak kabul edeyim deme sakın)

yazdıklarını bitirsen diyorum bir de.başlaması kolay tabi, yiyosa devamını getir.

diksiyon kursuna git de güzel güzel konuş artık!

şimdilik bu kadar..öperim gözlerinizden:P

No comments: