11/2/10

abuk subuk vol.2

  • Her gün binbir türlü insan görüyorum sokaklarda öylesine gezen. Muhakkak bir işleri vardır, bir yere gidiyorlardır ama benim gördüğüm bir sürü yürüyen insan.Nereye gideceklerini bilecek halim yok orası ayrı zaten.(Sulanmış beyin böyle bir şey sanırım).Geçenlerde yürüyorum yine Kızılay'da.Ben boy itibarıyla biraz çıkıntı oluyorum toplum arasında, hadi ona alıştık kaç senedir,onu anladık ta amca neden arkanı dönüp de bakarsın 3 kere, 5 kere.Hiç mi insan görmedin, anlamadım ki.Hızlı hızlı yürüyor önümden.Sonra da bakıyor pis pis.Hani ben mi yanlış anladım acaba diyorum.Yok, sanki kötü bir şey yapmışım gibi bakıyor..Gerçi buna da şükür diyorum.Geçen senelerde durakta servise binicem, durakta bekliyorum.Bir amca da bekliyor, dolmuşu mu otobüsü mü bilmem orasını.Arkasını dönüp dönüp bakıyor.Ben de diyorum fermuar mı açık, meme mi açık da ben farkında değilim falan diye.Yok kardeşim bende bir problem yok çok şükür.Ama adam bakıyor.Göz göze geldik sonra.Tabi bakmadı ondan sonra.İki dakika sonra ilerlemeye başladı, binmiyecek heralde gidiyor falan dedim içimden.Yok!İlerideki ağacın yanına gitti.Arada yine bakıyor.Neyse banane ya dedim.Ben istifi bozmuyorum, işime bakıyorum.Sonra bir baktım ağacın arkasına saklandı adam.Oradan bakıyor.Yuh dedim amca.Napıyorsun.Gerçekten binbir türlü insan var, allah bilir ne düşündü orda, pis herif! (Anıların baş karakterlerinin amca olması gülsem mi ağlasam mı dedirtiyor, o konuya girmiyorum zaten:))
  • Nedendir bilinmez ne zaman Ayazma ve popüler çevresi ile takılacak olsam konu hep yemek, boşaltım sisteminin ne kadar verimli çalıştığı ve kıl mevzusu oluyor.Ne bileyim dizilerden, filmlerden, erkeklerden konuşalım.Nasıl oluyorsa konu birden "ben orama epilasyona gidiyorum"a bağlanıyor.Ya da "geçen bir yemek yemişim, alt üst oldum.tuvaletten çıkamadım." falan.Yaşla ilgili dicem, yok o da değil.Her yaştan insan benle bu konuları konuşuyor.Anlamadım çekiyor muyum ne?Başka şeyden bahsedin  nolur ya, yoksa yakında ben de başlicam, hoş olmicak.
  • Kurstaki "kulaklarıyla değil de gözleriyle dinleyen arkadaşım", lütfen bi sütyen tak artık ya.Hava da soğuk, tamam biz nezih bir topluluk olabiliriz, burada kimse bir şey demez sana, ama bunun dışarısı var bir de.Onu düşün biraz yahu.Ben kadın başımla bakıyorum, sen ordaki erkekleri düşün.Rahat olayım derken başına kötü şeyler gelmesin, üzülürüm.İyi kızsın.
  • Kylie Minogue-Confide in me diyorum başka da bir şey demiyorum.Fenalardayım dostlar. (5/11 effect)
  • Youtube açılır da biz kullanmaz mıyız:)Önceden de açıyoduk da neyyse orayı karıştırma.Hemen aşşağı yapıştırırımm bir video böyle :) derken VINN'ın azizliğine uğrayan ben koyamıyorum videoyu.Neyse fizyden dinlensin Kylie'nin şarkısı;)
  • "Hayatınızdaki bir mucize" ödevini ben yapmasam da başkası yapsa olmaz mı ya.Canım hiç istemiyor.

No comments: