8/3/14

lets catch up o zaman.

dizi izleme alışkanlığımı anlatayım önce. ardı ardına, gözüm bozulana kadar, başım ağrıdan çatlayana kadar önce diziyi katlederim. daha sonra dizi müzikleri, oyuncular ile ilgili salak saçma şeyler öğrenirim. başka hangi filmlerde dizilerde oynamışlar falan(önemli bir konu).son noktaya geldiğim zaman da rüyamda onlar benim arkadaşım ve sanki ben de oradaymışım gibi hareket ederim. kavga gürültü, barışma eğlenme falan (bu sonuncusu sık sık olmuyor, ama yalan yok. kaç kere başıma geldi )

ORANGE IS THE NEW BLACK

Karı kızın olduğu yerde kavga kıskançlık dedikodu eksik olur mu? Bir sürü karakter, hepsinin ayrı ayrı öyküleri, "nerden nereye" gelen hayatları, ruh halleri vs.
Ben tuttum. Bir de arada cinsellik konusunda kafası karışmış  insanlar var ki, en eğlenceli konulardan biri bana göre.Çelişkiler , depresyonlar, kıskançlık , kavga ...oohh bi de üstüne türk kahvesi söyle!
Bildiğim kadarıyla şu an iki sezon çekildi. İkincisi daha heyecanlı bana göre.

Emmylerde de attırıyomuş sanırım, tam ödüllük.
Tavsiye edilir, yoklukta iyi gider diyelim en azından.





No comments: